antoni-in-bangladesh.reismee.nl

Het vertrek nadert.

Het vertrek nadert.

Vandaag ontving ik met de aangetekende post mijn visum, er zaten prachtige stempels in van Saoedie-Arabië, om voor dat land een visum te krijgen moet je veel moeite doen en aardig wat Euro's neertellen, het zal mede de reden zijn dat het ( massa ) toerisme dit land nog niet heeft ontdekt.

Vandaag en gisteren ben ik gebeld door Saeed, onze Saoedische vriend die ons in Nederland een aantal keren heeft opgezocht, Saeed informeerde naar het visum.
Hij spreekt al een paar woorden Nederlands, de harde 'G' kennen ze ook in het Arabisch.

Vandaag naar de drogist geweest voor anti-muggen olie, voor zalfjes, neusspray, middelen voor het intact houden van je darmflora. In Bangladesh zal ik het zeker nodig hebben.

Voor Malariatabletten moest ik naar de huisarts, morgen met het recept naar de Apotheek, veel gedoe,

In het volgende verhaal zal ik uiteenzetten waarom ik naar Bangladesh ga

Naar Saoedie-Arabië ga ik om Saeed op te zoeken, dus dat is vriendenbezoek.

vanuit Gasselte vele groeten

Antoni

Reacties

Reacties

Sjoerdtje

Hoi lieve Broeder!!
Eindelijk is het je gelukt.... een prachtige weblog, zodat we je virtueel kunnen volgen. In 2006 ben je uren bezig geweest, voor ons vertrek naar Bangladesh, om een weblog op te starten.....maar alle goede dingen komen langzaam. Ik wil je alvast een geweldige tijd wensen, je zult wel weer tijd te kort komen. Doe iedereen de hartelijke groeten van Sander en mij en een dikke kus!! Ook natuurlijk de hartelijke groeten aan Br Frank en de andere broeders.
Een voorspoedige reis en geniet ervan..... geef Saeed ook een dikke knuffel!
Sjoerdtje en Sander......en voor Eric, als je wilt eten bij ons van harte welkom, maar dat weet je.

Jan Chr. Vaessen

Goede reis Antoni!

Doe ze daar allemaal de hartelijke groeten. We denken aan jullie. Fijn dat we als gemeente van Gasselte via jou het contact met de mensen in Mymensingh kunnen vasthouden.

Doe je Broeder Frank even mijn heel persoonlijke groeten. Zeg hem maar dat ik nog steeds bezig ben in de geest van ons laatste gesprek in Gieten

Fijn dat je een reisblog gaat bijhouden. Ik ga hem zeker volgen.

Blessings
Jan

Geert Kroezenga

Beste Antoni, i
k wens je een heel goede reis naar de Broeders in Mymensingh, hoop het weerzien met diverse bekenden van jou daar zal je goed doen en met name zoals je de laatste keer vertelde dat er toch vooruitgang wordt geboekt op diverse fronten.
Doe Broeder Frank de groeten en ik blijf je reis volgen.

Groetjes Geert en een behouden vlucht.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!