antoni-in-bangladesh.reismee.nl

Bangladesh, vandaag geboekt !

Gasselte: 29 december 2008

Hallo en welkom op mijn reislog!

Bij het afsluiten van het jaar 2008 ben ik me aan het voorbereiden op de reis naar Bangladesh, waarbij ik trouwens op de heen- en terugweg ook even Saoedie Arabië aan zal doen.

Het is niet de eerste keer dan ik naar Bangladesh ga, neen het zal de derde keer worden, in de loop van de komende maand zal ik er op terugkomen en meer over vertellen.
Vandaag heb ik digitaal tickets gekocht, op Vrijdag 30 Januari vlieg ik vanaf Schiphol naar Cairo met Egyptair, daar stap ik over en ga naar Jeddah in Saoedie Arabië, na een wachttijd van 13 uur zal ik doorvliegen met Gulfair naar Bahrain, tenslotte vlieg ik dan door naar Dhaka, de hoofdstad van Bangladesh, daar hoop ik zondag 1 februari om kwart over drie in de ochtend aan te komen, na een dag in Dhaka zal ik doorreizen naar Mymensingh, in het centrale noorden van Bangladesh.

Groetjes,

Antoni

Reacties

Reacties

Diete

Hallo Antoni,

Ik dacht toen ik de reisweblog van Daniel aan het lezen was: ik hoor maar niets van Antoni. Zou hij nog geen reisweblog gemaakt hebben? Wat blijkt: die heb je allang!!! Waarom niet even een tip naar al je mailadressen gestuurd? Dan gaan we allemaal kijken en meelezen en krijgen we automatisch bericht wanneer je er weer een verhaal op hebt gezet.


We zien elkaar zondag 25 januari
tot dan
groeten van Diete

Jan Age

De hartelijke groeten van de buurman van de eigenaar van een grote zwarte hond, woonachtig in het huis naast de grote witte pastorie langs de vaart in Bovensmilde. Deze buurman vraagt zich af wanneer je vertrekt en wanneer hij je eerste reisverslag kan lezen. Tevens adviseert hij je een tandenborstel mee te nemen want dat gepruts met zo'n takje is ook niet alles! Namens deze buurman nogmaals de hartelijke groeten en een goede reis gewenst.

.......

Hier een bericht van de vrouw van de buurman van de eigenaar van de grote zwarte hond woonachtig in het huis naast de grote witte pastorie langs de vaart in Bovensmilde.

Heb je niet meer foto's gemaakt in 2006?
Dit is wel heel summier

Groeten

Pulle

Ook de hartelijke groeten van de zoon van de buurman van de eigenaar van een grote zwarte hond woonachtig in het huis naast de grote witte pastorie langs de vaart in Bovensmilde. Ik ben benieuwd naar je avonturen daar in gangbangladesh. Maar die kotsverhalen uit een bus zonder ramen moet je maar niet opschrijven. Groeten van die rustige van de twee.

De jongste zoon van de dominee die naast een kerk woont

hallo vriend, de hartelijke groeten van de jongste zoon van de dominee die naast een kerk woont. ik vind het wel jammer dat je er op 1 februari niet bent. maar ik ben benieuwd naar je avonturen! ik zou als ik groot ben ook wel eens naar dat land gaan, dan snap ik echt wat armoede is!

Groetjes van Thomas:p

De oudste zoon van de dominee die op dit moment woonachtig is in Argentinië

Veel plezier, ik vind het wel jammer dat je er 1 februari niet bent, maar ikzelf ben er ook niet, dus wat dat betreft is er geen probleem. Wel wat foto's online zetten he!

Daniel

elske

wat een leuk idee antoni, om zo een levendig verslag van je reis uit te brengen. zal met veel plezier regelmatig op je site rondkijken

Mathilde

Dag Antoni, wij wensen jou een zeer goede vlucht/reis via, via en zijn heel benieuwd naar de reisverslagen.
Lieve groetjes uit Drenthe.

ben en ieneke

een hele goede reis en behouden thuiskomst gewenst.
Elke dag cola drinken Antoni dat is goed voor je darmflora.
''melatonin'' is handig om de jetlag te overwinnen.
Groetjes uit eelde

Corry Hulzebos

Hoi
Wat fijn dat we van je reis mee kunnen genieten
We zullen het verslag zeker volgen
We wensen je daar een geweldige tijd en kom gezond terug.
groet:
Bert en Corry Hulzebos

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!